Wereldwijd maken miljoenen mensen gebruik van magneetsieraden om het welzijn te verbeteren, om pijn en stress te verminderen, om energie te verhogen of een depressie te verminderen.

Wetenschappers hebben ontdekt dat magneten de doorbloeding stimuleren of een regulerend effect kunnen hebben op de doorstroming van het bloed. Ze hebben bovendien geconstateerd dat uitgerekte aders krimpen en vernauwde bloedvaten ontspannen, zwelling en ontstekingen verdwijnen en wonden genezen beter en sneller.

Door de magneetkracht kan de doorbloeding verbeteren en het zelf genezend vermogen van het lichaam positief beïnvloed worden. Afvalstoffen kunnen makkelijker worden afgevoerd en spanningen in spieren kunnen sneller afnemen. Simpel gezegd neemt het bloed de energie op die de magneet uitstraalt.  Deze energie komt in de bloedbaan en geeft de rode bloedlichaampjes een " energy boost ".

De rode bloedcellen kunnen weer volledig los stromen in de bloedbaan en door hun hernieuwde energie zijn ze weer beter in staat zuurstof op te nemen en afvalstoffen af te scheiden. Dit vitale bloed komt vervolgens in alle cellen. Vitale cellen zetten het lichaam aan tot herstel van het zelf genezend vermogen dat het lichaam heeft.

Het immuunsysteem wordt gestimuleerd,de cellen verjongen zich beter, en verlichting van de pijn wordt ervaren.Voor welke kwalen kan magneettherapie wat betekenen?

Migraine, slaapstoornissen, slechte bloedsomloop, angsten, ADHD, HPS, autisme, paranormale  en hoge begaafdheid,astma, rug- en  menstruatieklachten, allergie, psoriasis, whiplash, onverklaarbare pijnen, lusteloosheid et cetera.

Speciaal voor reuma en artritis  zijn er armbanden met koperen binnenkant. Koper reageert op de zuurgraad van de huid en dan kan de huid groen kleuren, dit betekent dat er koper -mineralen afgegeven worden aan het lichaam en ze via de huid in de bloedbaan terecht komen. Koper mineralen zijn ontstekingsremmend.

Wilt u meer over magneetsieraden weten? Neem dan contact met mij op. Ik neem graag de tijd om u de werking uit te leggen en te laten ervaren wat magneetsieraden voor u kunnen doen.

Bestellen kan via Whatts app : 0620112691
                     Per mail : [email protected]